FeaturedLifestyle

Low costul are prețul lui, economic și social.

Din cele peste 300 de magazine Lidl din Belgia, 84 erau închise azi dimineață, din cauza nemulțumirilor salariaților față de salarii, dar mai ales față de condițiile de muncă. Ce s-a întâmplat? Conducerea firmei a decis renovarea câtorva zeci de magazine, ca urmare a evoluției către produse de mai bună calitate, cu prețuri mai mari, așa zisa ”urcare în gamă”. Și tovarășii sclavi pe plantație plătesc costul operațiunii: crește intensitatea muncii, pentru că altceva nu s-a inventat în materie de creștere a productivității în astfel de afaceri, cu excepția robotizării. Dar nu poți robotiza orice.

Low costul are prețul lui, economic și social. Tot mai mulți ”beneficiari” ai low costului încep să plătească pentru prețurile doar aparent mici. Aici chiar trebuie schimbat modelul de business.

de Constantin Gheorghe

Din aceeasi categorie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button