de Radu Baltasiu
Cea din stânga, e dintr-o reclamă la Vodafone. Avem și noi unul cu ochii dați pe spate pe după o barbă uriașă pe la piața Unirii. Ailaltă, e limpede. Una e despre microunde (deși nu zice), ailaltă e clar despre ce e (nu, nu e despre cum Bănică îl imită pe Elvis). Dar marea diferență este mesajul implicit. Una este despre masculinitate, cealaltă e despre dulceață de prune (care cu care, alegeți dvs.). Așa că, atitudinea contează. Că dacă ai atitudine, ai și barbă, și privire, și ținută. Marea problemă, grozavă problemă, este că mulți tineri (fetele cărora le plac de băieții dulci cu barbă, și băieții care sunt mulțumiți că sunt astfel plăcuți) rămân doar la formă. Dar, forma fără conținut nu este de joacă, devine o formă (sic!) de dominație. Băieții care sunt măguliți că ar fi bărbați, sunt, de fapt … , că totul în timp, se decontează. Așa că, problema transsexualității e depășită. Fetelor, se poate dragoste cu gem de prune?