FeaturedIstorie

Inginerii români trebuie exterminați

Mai ales cei din construcții. Toți. Fără nici un fel de milă. Pur și simplu trebuie căsăpiți, singura scăpare ar fi să renunțe la diplome și să jure că nu vor spune nimănui că au fost vreodată ingineri.

Poate credeți că sunt un extremist dement. Poate sunt. Dar mintea mea nu poate înțelege cum nu s-a găsit încă inginerul român care să facă o șosea la care gurile de canalizare să fie la același nivel cu restul suprafeței carosabile. Nu pricep ce fel de inginer proiectează un astfel de drum, ce fel de inginer execută o astfel de lucrare sau îi face recepția. Nu există nici un fel de scuză pentru o șosea la care gurile de canalizare nu au același nivel cu restul suprafeței carosabile. Singura explicație este că pe inginerii noștri îi doare în cur de munca lor, li se rupe de restul omenirii.

O firmă de construcții din România a reparat strada Vasile Alecsandri din Chișinău. Nici nu vă mai arăt imagini cu gurile de canalizare de aici. Pur și simplu orice șofer care trece pe Vasile Alecsandri îi înjură pe inginerii români. Dacă ar fi după mine i-aș executa pe inginerii care au făcut proiectul și au condus lucrarea. Pentru că sunt niște oameni de nimic care nu își respectă meseria.

Iar pentru mizeria făcută de inginerii români la Piața Sudului în București aș desființa toate facultățile de drumuri și poduri din România. I-aș lăsa șomeri pe toți profesorii de la facultățile astea și aș desființa meseria de inginer de construcții. Aș angaja doar străini, fără nici un fel de regret. Știți de ce? Termenul de execuție al pasajului de la Piața Sudului era 31 decembrie 2015, a fost amânat pentru 31 decembrie 2018. Inginerii noștri ca brazii au fost surprinși anul trecut să găsească cabluri și conducte sub cea mai mare intersecție din cartierul Berceni. Puteau să vină la mine și să mă întrebe ce părere am de proiectul lor, le-aș fi spus că sunt conducte și cabluri acolo și că ar fi bine să verifice niște arhive să vadă pe unde sunt exact, să nu se împiedice de ele sau să fie surprinși.

Maestrul Eftimie își amintește că romanii au făcut podul peste Dunăre în 2 ani. Eu îmi amintesc că podul peste Dunăre de la Calafat a fost construit între anii 2007-2013. Este un pod mare, am putea spânzura de el toți inginerii de construcții din România.

Din aceeasi categorie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button